Díjazták a minőséget

Idén nyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt ügyfeleinknek, partnereinknek mindennapi választásukhoz.

„Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.”

Superbrands 2012

Superbrands-GEKKO-Pedagogia-dijatadas

Otto Krisztina átadja a Superbrands 2012 oklevelet Bordás Gergőnek, a GEKKO Pedagógia saját üzemeltetésű oktató játszóházában Óbudán.

A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.

Emiatt tekintjük a Superbrands cím elnyerését a legjobb dolognak, ami 2012-ben történt a GEKKO Pedagógiával. Teljesen váratlanul ért, hiszen a díjra nem lehet jelentkezni, pályázni, jelölni, így semmilyen módon nem számíthattunk rá. Munkánkban 1999 óta törekszünk kiemelkedő minőséget nyújtani, ezen rengeteget dolgozunk minden nap. De csak ritkán adódik olyan alkalom, hogy a fáradozásaink gyümölcsét észre vegyék és elismerjék, méghozzá alapos mérlegelést követően, saját területükön kiváló szakemberek.

Minőségi díjazás

A Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere, mely 88 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A Superbrands azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő eredményeket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását biztosítják. A Superbrands-kiválasztás módja, hogy az angliai Brand Council minden országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek a legfőbb feladata annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státust.

Magyarországon több mint százezer brand közül választják ki a „szupermárkákat” a marketingszakma, a média és tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők. A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját. Talán furán hangzik, de a Superbrands státuszra azért vagyunk tehát nagyon büszkék, mert úgy látjuk, hogy kiemelkedő minőséget jelent magában a díjazásban. Szerintünk valóban csak az arra érdemes márkák nyerik  el ezt a címet, és ezért nagy megtiszteltetés számunkra közéjük tartozni.

Superbrands Szakértői Bizottság 2012:

  • Aczél László – Young & Rubicam Kft.
  • Dr. Bauer András – Budapest Corvinus Egyetem
  • Dr. Bendzsel Miklós – Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala
  • Fischer András – Médaiunió
  • Gosztonyi Csaba – Carbon Group Communication
  • Kozák Ákos – GFK Hungária Piackutató Intézet
  • Kozári István – Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt.
  • Lakatos Zsófia – Magyar PR Szövetség
  • Málnay B. Levente – Chello Central Europe Zrt.
  • Mezriczky László – Magyar Reklámszövetség
  • Dr. Nagy Bálint – IBS Nemzetközi Üzleti Főiskola
  • Nyomárkay Kázmér – Sanoma Budapest Kiadói Zrt.
  • Dr. Serényi János – Értéktrend Consulting
  • Dr. Simon András – Magyar Marketing Szövetség
  • Simon Zsolt – TV2
  • Dr. Törőcsik Mária – Pécsi Tudományegyetem
  • Dr. Vass László – Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola
  • Wiszkidenszky András – United Guides Hungary Kft.

A Superbrands-ről bővebben: www.superbrands.hu

A GEKKO Pedagógiát 1999-ben alapította Bordás Gergő és Ónodi Csilla gyógypedagógusok. Gyermekeink boldog jövője szerintük a képességeikben rejlik. Ezért hozták létre az első GEKKO játszóházat, ahol a képességek világszínvonalú fejlesztése, illetve a tanulási-, figyelmi-, és viselkedési zavarok hatékony megelőzése már nem a jövő, hanem a jelen zenéje. A pedagógiára, üzletre és marketingre is kiterjedő know-how franchise rendszerben átvehető, így ma már az ország számos pontján családi kisvállalkozások is üzemeltetnek GEKKO játszóházakat.